پشت پرده حمایت آمریکا از اعتراضات کوبا در مستند «۱۰ دقیقه»

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «۱۰ دقیقه» (۱۰ Minutes) شبکه پرس تی‌وی ابعاد مختلف اعتراضات اخیر در کشور کوبا و نقش آمریکا در این اعتراضات را واکاوی می‌کند. این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب با اشاره به استقبال آمریکا از اعتراضات کوبا و اعلام حمایت از […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «۱۰ دقیقه» (۱۰ Minutes) شبکه پرس تی‌وی ابعاد مختلف اعتراضات اخیر در کشور کوبا و نقش آمریکا در این اعتراضات را واکاوی می‌کند.
این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب با اشاره به استقبال آمریکا از اعتراضات کوبا و اعلام حمایت از معترضان، پرده از پشت ماجرای این حمایت برمی‌دارد.
این قسمت از مجموعه مستند «۱۰ دقیقه» بر مبنای اسناد منتشر شده، به این واقعیت می‌پردازد که ایالات متحده سال‌هاست برای ایجاد هرج و مرج در کوبا برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری رسانه‌ای کرده است.
در این مستند می‌بینیم که بخشی از این سرمایه‌گذاری در سیاه‌نمایی و بستن فضای گفتمان میان هنرمندان و اهالی رسانه کوبا است تا دولت آمریکا بتواند به بهانه اعتراضات و نقض حقوق بشر نسبت به ایجاد تحریم‌های بیشتر و مسدود کردن حساب‌های دولت این کشور اقدام کند.
مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه سوم مرداد ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۲۰ دقیقه بامداد، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۱۴ سه شنبه ۵ مرداد و ۱۹:۲۰ و ۳:۲۰ روز چهارشنبه ۶ مرداد است.
منبع : مهر نیوز