پیام بصیرت و امیدآفرین تشییع شهدا از دانشگاه اصفهان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، همیشه گفته‌اند شهید با خود پیغامی دارد که نشان دهد ذره دره این آب و خاک با خون شهیدانی حفظ شده که هدف خود را زنده نگهداشتن اسلام در کنار جان و مال و ناموس هموطن می‌دانستند. وصیت آنها پر است از تاکید بر ادای واجبات و ترک محرمات، حفظ […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، همیشه گفته‌اند شهید با خود پیغامی دارد که نشان دهد ذره دره این آب و خاک با خون شهیدانی حفظ شده که هدف خود را زنده نگهداشتن اسلام در کنار جان و مال و ناموس هموطن می‌دانستند. وصیت آنها پر است از تاکید بر ادای واجبات و ترک محرمات، حفظ اصول دین و پذیرش و همراهی ولایت که امروز ظهر به همراه حرکت غافله عزاداری هیئات دانشجویی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر در دانشگاه اصفهان شهیدی را با عنوان «ای پرچمت مرا کفن» تشییع کردند.

دانشجویان هرکدام به دنبال آرامشی هستند که از این هیاهوها به دور باشند از گوشه و کنار دانشگاه خود را به مصلای الغدیر رساندند تا مسافران آسمانی را همراهی کنند. در واقع پیام شهیدان همزمان با هفته دفاع مقدس بشارت به دل‌های آماده و گوش شنواست که به فرموده رهبر معظم انقلاب این پیام حیات‌بخش و امیدآفرین یادآور شود ایستادگی در برابر شیطان‌های قدرت و ستم در پایان به پیروزی و برافتادن ستم ترس و اندوه می‌رسد.

در پایان این مراسم نیز، دانشجویان ضمن قرائت میثاق‌نامه‌ای، آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر را با سر دادن شعار مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر اسرائیل، منافق و کومله پیوندتان مبارک، محکوم کردند.

منبع : خبرگزاری مهر