پیروزی تیم ملی والیبال لهستان مقابل میزبان المپیک

تیم ملی والیبال لهستان توانست تیم ملی والیبال ژاپن را شکست دهد. به گزارش سردبیر پرس، در ادامه بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو، در بخش مردان تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.   تقابل این دو تیم در گروه A این رقابت ها بسیار جذاب دنبال شد. و […]

تیم ملی والیبال لهستان توانست تیم ملی والیبال ژاپن را شکست دهد.
به گزارش سردبیر پرس، در ادامه بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو، در بخش مردان تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.  
تقابل این دو تیم در گروه A این رقابت ها بسیار جذاب دنبال شد. و در نهایت تیم ملی والیبال لهستان با درخشش کورک و لئون توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان المپیک ۲۰۲۰ بگذرد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۵ بر ۲۲)، ( ۲۵ بر ۲۱) و ( ۲۶ بر ۲۴) به سود لهستان پایان یافت.
در پایان ست سوم و امتیاز های پایانی این رقابت، رالی های زیبایی بین دو تیم شکل گرفت که در نهایت تیم ملی والیبال لهستان موفق شد به پیروزی برسد تا با سه پیروزی و یک شکست همچنان صدرنشین گروه A این رقابت ها باشد.
در این بازی لئون با کسب ۱۷ امتیاز ارزشمندترین بازیکن زمین نام گرفت.
در  دیگر بازی های گروه A این مسابقات کانادا و ونزوئلا به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر و پوئن‌های ۲۵ – ۱۳، ۲۵ – ۲۲ و ۲۵ – ۱۲ به سود تیم کانادا پایان یافت.
کانادا با این پیروزی موقتا با یک بازی بیشتر و ثبت دو پیروزی و ۷ امتیاز از رده پنجم به رده دوم صعود کرد.
بازی ها در گروه A این رقابت ها بسیار فشرده دنبال می شود و باید در ادامه مسابقات یکی از تیم های ایتالیا، ایران، لهستان، ژاپن و کانادا از این رقابت ها کنار رود.  
تیم ملی والیبال ایران اکنون با یک بازی کمتر نسبت به حریفان (با دو پیروزی و یک شکست) در رده چهارم این گروه ایستاده است.  بلندقامتان ایران از ۱۵:۱۰ به وقت ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا خواهند رفت.
انتهای پیام
منبع : ایسنا