پیروزی فولاد در دقیقه ۹۷ مقابل پیکان/ «نکوتایم» علیه تیم حسینی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، در نخستین بازی از روز دوم هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ – ۱ به سود فولاد پایان رسید. این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز شد. ابتدا تیم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، در نخستین بازی از روز دوم هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ – ۱ به سود فولاد پایان رسید.

این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز شد. ابتدا تیم فولاد توسط «آیاندا پاتوسی» در دقیقه ۴۴ به گل برتری رسید و با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما پیکان بر فشار حملاتش اضافه کرد و در نهایت موفق شد توسط میلاد بدرقه در دقیقه ۷۶ کار را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و فولاد توانست در دقیقه هفتم از وقت های تلف شده گل دوم را توسط ساسان حسینی به ثمر برساند و برنده از زمین خارج بشود.

به این ترتیب پیکان با هدایت مجتبی حسینی ۳۴ امتیازی و در رده هفتم باقی ماند. تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام هم ۴۵ امتیازی شد و موقتاً به رده چهارم جدول صعود کرد.