پیروزی ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله اول رقابت‌های شوت آوت

ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های شوت آوت به پیروزی دست یافت. به گزارش سردبیر پرس، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های شوت آوت ۲۰۲۲ شرکت کرده است در اولین رقابت خود به مصاف پیتر دولین رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند. آمار وفایی در […]

ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های شوت آوت به پیروزی دست یافت.

به گزارش سردبیر پرس، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های شوت آوت ۲۰۲۲ شرکت کرده است در اولین رقابت خود به مصاف پیتر دولین رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

آمار وفایی در اولین بازی از رقابت‌های شوت آوت

این پیروزی برای ملی پوش اسنوکر ایران درحالی به دست آمد که او در رده ۴۲ بهترین اسنوکربازان جهان قرار دارد. حریف انگلیسی وفایی در دور اول این رقابت‌ها در رده ۸۵ جهان قرار داشت.
حسین وفایی توانست با بریک ۱۲۳ حریفش را شکست دهد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.
ملی پوش اسنوکر ایران در دومین بازی خود در این رقابت‌ها امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۲۰ به مصاف بری پینجز خواهد رفت.
به گزارش سردبیر پرس، رقابت‌ها اسنوکر شوت آوت(Shoot Out ۲۰۲۲) یک تورنمنت حرفه‌ای است که از ۲۰ تا ۲۳ ژانویه در انگلستان کار خود را دنبال می‌کند. رایان دی، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌آید چرا که او توانسته بود در دور قبل مارک سلبی را در فینال ۲۰۲۱ شکست دهد.
مجموع جوایز این رقابت‌ها ۱۷۱ هزار پوند تخمین زده شده است که نفر اول می‌تواند ۵۰ هزار پوند را به جیب بزند. هم‌چنین نفر دوم این مسابقات ۲۰ هزار و نفر سوم ۸ هزار پوند را برنده خواهند شد.
انتهای پیام