پیروزی مهم والیبال برزیل مقابل آمریکا

تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی حساس موفق شد آمریکا را شکست دهد. به گزارش سردبیر پرس،  بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها تیم ملی والیبال برزیل مقابل آمریکا قرار گرفت.   این دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تا پایان روز […]

تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی حساس موفق شد آمریکا را شکست دهد.
به گزارش سردبیر پرس،  بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها تیم ملی والیبال برزیل مقابل آمریکا قرار گرفت.  
این دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تا پایان روز سوم این مسابقات آمریکا با ۲ پیروزی و یک باخت در رده دوم گروه B قرار داشت. همچنین تیم ملی والیبال برزیل هم با دو پیروزی و یک شکست در رده سوم این گروه جای گرفته بود.
به دلیل نزدیک بودن جایگاه دو تیم، این رقابت برای دو تیم حساس پیگیری شد. در ست اول این رقابت تیم ملی والیبال آمریکا ۳۲ بر ۳۰ به پیروزی رسید. در ست دوم و سوم این رقابت، برزیل عملکرد خوبی داشت و توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.
در ست چهارم این دیدار تیم ملی والیبال برزیل تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ آمریکا شکست دهد تا برزیل با نتیجه ۳ بر ۱ در این بازی حساس به پیروزی برسد. با این پیروزی تیم ملی والیبال برزیل رده دوم را از آمریکا موقتا پس گرفت.  
در گروه B این رقابتها تیم ملی والیبال روسیه با سه پیروزی و یک بازی کمتر صدر نشین است.  
در گروه A این مسابقات و در اولین بازی از روز چهارم، کانادا و ونزوئلا به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر و پوئن‌های ۲۵ – ۱۳، ۲۵ – ۲۲ و ۲۵ – ۱۲ به سود تیم کانادا پایان یافت. کانادا با این پیروزی موقتا با یک بازی بیشتر و ثبت دو پیروزی و ۷ امتیاز از رده پنجم به رده دوم صعود کرد.
همچنین ونزوئلا با قبول چهارمین شکست خود امکان صعود به مرحله یک‌چهارم را از دست داد و قعرنشینی خود در جدول گروه A را قطعی کرد.

سایر بازی‌های امروز گروه A به وقت تهران
۰۹:۵۰: ژاپن – لهستان
۱۵:۱۰: ایران – ایتالیا
انتهای پیام
منبع : ایسنا