پیروزی یاران عبادی پور در کاپ اروپا تنها با ۸ بازیکن!

تیم والیبال اسکرا بلخاتوف در کاپ اروپا به پیروزی رسید. به گزارش سردبیر پرس، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کاپ اروپا به مصاف نفتوچیمیک از بلغارستان رفت و در یک بازی نزدیک توانست ۳ بر ۲ حریفش را شکست دهد. این رقابت در پنج ست و به ترتیب […]

تیم والیبال اسکرا بلخاتوف در کاپ اروپا به پیروزی رسید.

به گزارش سردبیر پرس، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کاپ اروپا به مصاف نفتوچیمیک از بلغارستان رفت و در یک بازی نزدیک توانست ۳ بر ۲ حریفش را شکست دهد.
این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۴ بر ۲۶، ۲۶ بر ۲۴، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به سود اسکرا پایان یافت.
میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای اسکرا بازی می کند در این رقابت برای نماینده لهستان به میدان رفت و توانست ۱۱ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد. عبادی پور ۹ امتیاز از حمله و ۲ امتیاز از سرویس برای اسکرا به دست آورد.
نکته عجیب این رقابت حضور تنها ۸ بازیکن اسکرا برای رویارویی با نماینده بلغارستان بود! قرار بود ۱۴ بازیکن از اسکرا برای این مسابقه به بلغارستان پرواز کنند اما به دلیل مشکلات کرونا تنها ۸ بازیکن به این رقابت ها رسیدند.
طبق برنامه ریزی های اولیه، قرار بود تیم اسکرا روز یکشنبه برای این مسابقه به بلغارستان پرواز کند. باشگاه اسکرا در بیانیه ای دلیل مشکلات اعزام خود را اعلام کرد و نوشت: در فرودگاه مشخص شد که دولت بلغارستان تغییراتی را در رابطه با اپیدمی کرونا در مورد ورود به این کشور اعمال کرده است که علاوه بر واکسیناسیون، آزمایش پی سی آر منفی برای ورود از لهستان به بلغارستان لازم بود.
باتوجه به قانون جدید، روز دوشنبه تنها ۸ بازیکن اسکرا موفق شدند برای حضور در کاپ اروپا به بلغارستان سفر کنند چرا که تست کرونا ۶ بازیکن اسکرا مشکوک به کرونا بود.
لازم به ذکر است که بازی برگشت در ۱۸ ژانویه در زمین بلخاتوف برگزار می شود.
انتهای پیام
منبع : ایسنا