پیست دو و میدانی استادیوم تختی اصلا مورد استفاده ورزشکاران نبود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، طی روزهای گذشته بخشی از پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی بجنورد تخریب شد اما پس از اعتراض ورزشکاران و پیگیری سردبیر پرس، این اقدام متوقف شد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در «جلوی تخریب پیست دو و میدانی استادیوم تختی بجنورد گرفته شد» بخوانید. حسین جعفرزاده، رئیس هیأت فوتبال خراسان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، طی روزهای گذشته بخشی از پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی بجنورد تخریب شد اما پس از اعتراض ورزشکاران و پیگیری سردبیر پرس، این اقدام متوقف شد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در «جلوی تخریب پیست دو و میدانی استادیوم تختی بجنورد گرفته شد» بخوانید.
حسین جعفرزاده، رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: سازمان لیگ نامه‌ای به هیأت فوتبال زده و مواردی را برای اصلاح ارائه داد.
وی افزود: ورزشگاه ۱۹ مهر زمین نامناسبی دارد و تیم‌ها مایل به انجام بازی در این محل نیستند لذا اگر اصلاحات صورت نمی‌گرفت، مجبور بودیم به مشهد رفته و آنجا بازی کنیم که مشکلات متعدد خود را دارد.
جعفرزاده بیان کرد: با رئیس سازمان لیگ این مسئله را در میان گذاشتیم اما سازمان لیگ موضوع را نپذیرفتند لذا نامه‌ای به اداره کل ورزش ارائه دادیم و مسئله را شرح دادیم.
رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی بیان کرد: هیأت دو و میدانی ۲ سال است که آنجا تمرین نمی‌کنند زیرا پیست بهتری در ۱۹ مهر وجود دارد.
وی افزود: این حرف‌ها شیطنت است؛ این پیست خاکی است و بارها خواستیم اصلاح شود زیرا به زمین چمن آسیب می‌زد اما هیچ گاه توجهی نشد.
جعفرزاده گفت: این زمین وقف فوتبال است اما اگر سازمان لیگ ایراد نمی‌گرفت باز هم حرفی نمی‌زدیم هر چند در این زمین نه تمرینی می‌شد و نه مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.
رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی بیان کرد: چرا باید حدود ۵۰۰ فوتبالیستی که آنجا تمرین می‌کنند محروم شوند؟ مگر می‌شود فوتبالیست‌ها اذیت این پیست را تحمل کنند اما دو میدانی کاران تنها چند روز در تابستان به آنجا بیایند؟
وی افزود: این زمین برای فوتبال باید درست شود؛ اگر می‌خواهند بیایند با خاک آجر کار را انجام دهند و زمینی استاندارد بسازند.

منبع : خبرگزاری مهر