پیش‌بینی رگبار پراکنده و رعد و برق برای البرز

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی نسبتاً پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد. وی بیان کرد: از اوایل وقت پنجشنبه با گذر یک موج ناپایدار، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار، رگبار پراکنده و […]

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی نسبتاً پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد.
وی بیان کرد: از اوایل وقت پنجشنبه با گذر یک موج ناپایدار، وزش باد نسبتاً شدید و گرد و غبار، رگبار پراکنده و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری بوده و از عصر با افزایش ابر و وزش باد مواجه می‌شود.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

منبع : خبرگزاری مهر