پیش بینی رگبار باران در برخی از مناطق استان کرمانشاه

بر اساس گزارش هواشناسی، عصر امروز در نواحی شرقی و شمالی استان رگبار موقت باران پیش بینی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا پایان هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر پیش بینی می‌شود. […]

بر اساس گزارش هواشناسی، عصر امروز در نواحی شرقی و شمالی استان رگبار موقت باران پیش بینی می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا پایان هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر پیش بینی می‌شود.
دولتشاهی افزود: افزایش ابر که در ساعاتی از بعدازظهر امروز و در نواحی شرقی و شمالی استان نمود بیشتری داشته؛ ممکن است در پاره‌ای نقاط با رگبار موقت باران و گاهی رعدوبرق شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوای روزانه تا پایان هفته تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ درحالیکه دمای شبانه در روز‌های پایانی هفته افزایش خواهد یافت.
مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه پیک گرما را در تیرماه پشت سر گذاشته ایم، گفت: کرمانشاه در گرمترین روز دمای ۴۳ درجه سانتی گراد را پشت سر گذاشته و بعید است در مرداد ماه این رکورد شکسته شود.دولتشاهی به کاهش ۳۵ درصدی بارش‌ها در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال زراعی جاری ۳۰۰ میلی متر بارندگی داشتیم در حالیکه این میزان سال گذشته ۴۶۰ میلی متر بوده است.

منبع : سردبیر پرس