«پیک نیک» رادیو صبا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «پیک نیک» عنوان یکی از برنامه های نوروزی شبکه رادیویی صبا است، که در ایام نوروز همراه مخاطبان می‌شود. این برنامه به صورت نمایش مستند با رویکرد طنز به معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته ایران می پردازد. این برنامه ماجرای سفرهای آقای نیکبختی و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «پیک نیک» عنوان یکی از برنامه های نوروزی شبکه رادیویی صبا است، که در ایام نوروز همراه مخاطبان می‌شود.
این برنامه به صورت نمایش مستند با رویکرد طنز به معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته ایران می پردازد.
این برنامه ماجرای سفرهای آقای نیکبختی و نوه‌اش امیر قشنگم به جاهای کمتر شناخته شده است که در قالب نمایشی طنز به معرفی جادبه های گردشکری جذاب می پردازد.
در طول این برنامه آقای نیکبختی به همراه نوه‌اش به جاهای عجیب و ناشناخته سفر می کند و ماجراهای جالب و شنیدنی برایشان پیش می آید.
این برنامه روز چهارشنبه دهم فروردین سفری به استان چها محال و بختیاری دارد و مخاطبان را با روستای سرآقاسید آشنا می کند.
سرآقاسید روستایی توریستی و پلکانی واقع در شهرستان کوهرنگ و استان چهارمحال و بختیاری است. این روستا به ماسوله زاگرس شهرت دارد و در تاریخ آبان ۱۴۰۰ با شماره ثبت ۳۳۵۰۷ در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است. این روستا علاوه بر قدمت بالا و بافت تاریخی خود از جنبه های زیارتی، سیاحتی و گردشگری مورد توجه همگان قرار گرفته است و هرساله انبوهی از گردشگران از جاهای مختلف کشور و کشورهای را به خود جلب می کند.
ویژه برنامه نوروزی «پیک نیک» در ایام عید نوروز هرروز ساعت۸:۳۰ به تهیه کنندگی و بازیگری امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه از رادیو صبا پخش می شود شنوندگان می‌توانند تکرار این برنامه را ساعت ۱۵:۳۰ بشنوند.
منبع : مهر نیوز