پیگیر تخصیص زمین برای نهضت تولید مسکن در خراسان شمالی هستیم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قاسم قاسمی ظهر سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: موفقیت در گرو همکاری و تعامل با شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار است و در ارائه خدمات بهتر به مردم همراهی همه مسئولان سازنده خواهد بود. مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به ظرفیت‌ها جهت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قاسم قاسمی ظهر سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: موفقیت در گرو همکاری و تعامل با شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار است و در ارائه خدمات بهتر به مردم همراهی همه مسئولان سازنده خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به ظرفیت‌ها جهت نهضت تولید مسکن در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی، بحث نهضت تولید مسکن در استان است که می‌بایست سالانه ۱۲ هزار واحد مسکن در استان احداث شود.
وی افزود: اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد می‌توانند در این بحث کمک حال پروژه‌های احداثی که توسط این اداره کل در حال پیگیری است، باشند.
قاسمی گفت: برای نهضت تولید مسکن تملک و تخصیص زمین در شهرهایی که زمین موجود است، انجام شده و در شهرهایی که زمین موجود نداریم، در حال پیگیری و تخصیص زمین هستیم.
قاسمی تصریح کرد: شهرداری و این اداره کل در بسیاری امور اهداف یکسان دارند تعامل و همکاری در راستای شهر و استان وجود دارد و خوشبختانه نگاه شورای شهر هم در این خصوص مثبت و تأثیرگذار است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی محور توسعه استان است و برای توسعه استان از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی خود استفاده خواهد کرد.

منبع : خبرگزاری مهر