چرا بسیاری از تریدرها بروکر آلپاری را به عنوان کارگزار فارکس خود انتخاب میکنند؟

به گزارش بازار، بروکر آلپاری: کارگزاری آلپاری یکی از قدیمی ترین بروکرهایی است که وارد بازار ایران شد و فارکس و مزایای آن را به تریدرهای ایرانی معرفی کرد. این کارگزاری که در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است، بیش از ۲۳ سال (نزدیک به ربع قرن) تجربه‌ی ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای داشته و سرتاسر جهان […]

به گزارش بازار، بروکر آلپاری: کارگزاری آلپاری یکی از قدیمی ترین بروکرهایی است که وارد بازار ایران شد و فارکس و مزایای آن را به تریدرهای ایرانی معرفی کرد. این کارگزاری که در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است، بیش از ۲۳ سال (نزدیک به ربع قرن) تجربه‌ی ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای داشته و سرتاسر جهان نیز بیش از دو میلیون تریدر را به خود جلب کرده است. این دو میلیون تریدر از بیش از ۱۵۰ کشور دنیا در این کارگزاری حساب معاملاتی باز کرده‌اند. گفته می‌شود که بروکر Alpari بیشترین تعداد مشتریان فارکس در سرتاسر دنیا را داشته و از این جهت، در اعتبار آن هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

چرا آلپاری

در کنار سابقه و تاریخچه‌ی بلند بالای این کارگزاری، آلپاری مزایایی را برای مشتریان خود ایجاد کرده که تقریبا در هیچ بروکر دیگری مشاهده نمی‌شود. این کارگزاری بیش از ۲۵۰ دارایی معاملاتی را ارائه کرده و یکی از بزرگترین سبدهای معاملاتی را در میان بروکرهای فعال در ایران دارد. در کنار این تنوع سبد معاملاتی، بروکر آلپاری شناخت خوبی از مخاطبان خود در سرتاسر جهان داشته و به همین جهت نیز توانسته حساب‌های معاملاتی کاملا حرفه‌ای را در اختیار تریدرها قرار دهد. برای مشاوره و انتخاب صحیح حساب معاملاتی در الپاری برروی این لینک کلیک کنید.

بروکر آلپاری با داشتن شش حساب معاملاتی مجزا، بستر معاملات را برای تمامی تریدرها فراهم کرده است. همانطور که میدانید، هر تریدر یک استراتژی مخصوص به خود را داشته و بنابراین، برای کسب سود بیشتر از استراتژی معاملاتی خود، باید حساب خاصی را انتخاب کند. برای مثال، اگر تریدر با استفاده از استراتژی اسکالپ در حال معامله باشد، بهتر است به سراغ حساب‌هایی برود که میزان اسپرد آن کم بوده و صدالبته که از مدل شناور باشد. چراکه این تریدرها معاملات متعدد و کوتاه مدت انجام داده و سود حاصله از هر معامله بین ۵ تا ۲۰ پیپ خواهد بود. بروکرهایی که اسپرد بالایی دریافت کنند، قطعا انتخاب خوبی برای تریدر نخواهند بود.

بروکر آلپاری با ارائه‌ی شش حساب معاملاتی مجزا توانسته که نیاز اکثر استراتژی‌های معاملاتی را برطرف نموده و پاسخگوی هر سلیقه و متد معاملاتی باشد. علاوه بر آن، این کارگزاری پشتیبانی فارسی زبان ارائه کرده که در هر ساعتی از شبانه روز، آماده‌ی پاسخگویی به کاربران است. آلپاری تنها یک کارگزاری فارکس نبوده بلکه دوره‌های آموزش فارکس، وبینارها و سمینارهای متعددی را در طول سال برگذار می‌کند. این آموزش‌ها در بخشی با نام آکادمی آلپاری ارائه شده که متاسفانه به زبان انگلیسی هستند. کاربران ایرانی که مایل به یادگیری باشند، بهتر است به دوره جامع و رایگان آموزش فارکس در وبسایت تجارت اف ایکس مراجعه کنند.

کارگزاری Alpari تنوع بالایی در پلتفرم‌های معاملاتی نیز دارد. این کارگزاری علاوه بر ارائه‌ی متاتریدر ۴ و ۵، نسخه‌ی اختصاصی تحت وب خود را نیز برای کاربران ارائه کرده است. این در حالی است که اکثر بروکرها، تنها پلتفرم متاتریدر ۵ یا ۴ را به عنوان تنها انتخاب مشتریان خود فراهم کرده‌اند. علاوه بر آن، بروکر Alpari برای سهولت در واریز و برداشت، ۱۲ روش مختلف را ارائه کرده و به مشتریان خود، حق انتخاب فراوانی داده است. اگرچه در ایران، عموما از روش‌های واریز و برداشت به کمک صرافی فارکس استفاده شده و یا از روش‌های پرفکت مانی و وبمانی استفاده می‌شود، اما به هر حال، داشتن تنوع در روش‌های واریز و برداشت قطعا ملاکی از موفقیت یک بروکر در تسهیل انجام تراکنش‌های مالی است.

دلیل تعدد سایت آلپاری چیست؟

کارگزاری آلپاری شعب مختلفی در سرتاسر دنیا داشته و برای هر کدام، یک سایت مجزا دارد. کاربران هر قسمت از دنیا، به بخش مرتبط این سایت منتقل شده و باید در همان جا حساب معاملاتی خود را باز کنند. وبسایتی که مربوط به مشتریان ایرانی است، متاسفانه فیلتر شده و دسترسی مستقیم به آن امکان پذیر نیست. اما اگر از آی پی ثابت خارجی استفاده نمایید، به وبسایت اصلی آلپاری منتقل خواهید شد. به دلیل وجود سایت‌های جعلی، بهتر است حتما لینک سایت اصلی آلپاری را از مقاله بررسی بروکر آلپاری بردارید تا مطمئن باشید که به وبسایت معتبر منتقل شده‌اید.

مزیت اصلی بروکر Alpari

بسیاری از افراد که به تازگی وارد دنیای فارکس می‌شوند، ابتدا کار را با ضررهای متوالی شروع می‌کنند. دلیل این ضرر و زیان، کمبود دانش و نداشتن استراتژی معاملاتی است. خوشبختانه بروکر آلپاری مزیتی را برای کاربران خود ایجاد کرده است. این کارگزاری خدمتی با عنوان پم PAMM ارائه کرده است. در پنل کاربری مربوط به حاسب PAMM، تریدر می‌تواند عملکرد تریدرهای قدیمی و حرفه‌ای را مشاهده نماید. در صورتیکه از عملکرد یک تریدر رضایت داشته باشد، معاملات بعدی این فرد را با توجه به بودجه‌ی خود، کپی کند. این کار که به آن کپی تریدینگ گفته می‌شود، توسط این کارگزاری ارائه شده است.

جالب است بدانید که آلپاری، تنها کارگزاری است که امکان معامله‌ی شاخص دلار یا همان UDSX را در میان آیتم‌های خود ارائه کرده است. این شاخص به دلیل قابلیت تحلیل بالا، یکی از آیتم‌های کاربردی برای تریدرها بوده که از عنوان به عنوان روشی برای کاهش ریسک معاملات فارکس استفاده می‌کنند.

در نظر داشته باشید که علاوه بر انجام معاملات در آلپاری، می‌توانید در مسابقات این بروکر شرکت کرده و در صورت موفق بودن، مبالغ خوبی را به عنوان جایزه دریافت کنید. بروکر Alapari مسابقات متعددی را در طول سال برگذار کرده و جوایز ارزنده‌ای را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است. این جوایز به صورت پاداش نقدی (دلار) و یا امتیاز در پنل کاربری بوده که این امتیاز نیز قابلیت تبدیل به پول نقد و برداشت را دارد.

معایب Alpari

قطعا هیچ بروکری نیست که بتواند ۱۰۰ درصد رضایت مشتریان خود را جلب کند. آلپاری به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تریدرها (چه ایرانی و خارجی)، بالاخره محدودیت‌ها و معایب خود را به همراه دارد. اگرچه این کارگزاری بیشترین تعداد مخاطب در سرتاسر جهان را دارد، اما به هر حال، نکاتی وجود دارد که در صورت رفع شدن، کیفیت این کارگزاری باز هم بهتر از این خواهد شد. اولین مشکل این کارگزاری، عدم ارائه‌ی امکان معاملات سهام به صورت مجزا است.

یکی از دارایی‌های مهم و کاربردی برای معامله کردن، سهام شرکت‌های معتبر بین‌المللی است. اگرچه آلپاری نیز این امکان را فراهم کرده است، اما با این حال، سهام مختلف به عنوان یک دارایی مجزا ارائه نشده، بلکه به صورت سبد سهام ارائه شده است. در صورتیکه آلپاری این دارایی‌ها را از یکدیگر جدا کرده و به عنوان یک آیتم مجزا برای خرید و فروش ارائه دهد، قطعا کاربران رضایت بیشتری از عملکرد این بروکر خواهند داشت.

بهترین روش واریز و برداشت در آلپاری

همانطور که پیشتر مطرح شد، این کارگزاری ۱۲ روش واریز و برداشت مختلف را ارائه کرده که طبق بررسی‌های انجام شده، بهترین روش واریز و برداشت، استفاده از خدمات صرافی فارکس است. اگرچه خود این کارگزاری، یک صرافی با نام تاپ چنج را معرفی کرده است، اما به دلایل ضعف در پشتیبانی از مشتریان ایرانی، بهتر است از خدمات صرافی فارکس دیگری استفاده نمایید. با توجه به نظرات کاربران و مشتریان ایرانی این بروکر، بهترین صرافی دیجیتال برای انجام تراکنش با آلپاری، صرافی فارکس وی‌شارژ به عنوان قدیمی‌ترین صرافی آنلاین فارکس در ایران است.