چهارشنبه اصفهان بارانی می‌شود / افزایش ۳ درجه‌ای دما

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز چهارشنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی دو روز آینده است. وی افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی […]

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز چهارشنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی دو روز آینده است.
وی افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران آغاز می‌شود، ابراز داشت: طی روز پنجشنبه نیز در سایر مناطق استان بارش با شدت کمتر خواهیم داشت.
وی با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۱۷ و منفی ۶ درجه سانتی‌گراد در گرم‌ترین و سردترین ساعات در نوسان است.
سیدان تصریح کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده ورزنه با دمای هوای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان اصفهان شناسایی شده است.