چهارمی تیم کامپوند بانوان ایران در جام جهانی سوئیس

تیم کامپوند بانوان ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات جام جهانی سوئیس برابر فرانسه شکست خورد و چهارم شد. به گزارش سردبیر پرس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، در ادامه مسابقات جام جهانی سوئیس و در چهارمین روز از این رقابتها که در لوزان در حال برگزاری است، تیم کامپوند بانوان در دور […]

تیم کامپوند بانوان ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات جام جهانی سوئیس برابر فرانسه شکست خورد و چهارم شد.

به گزارش سردبیر پرس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، در ادامه مسابقات جام جهانی سوئیس و در چهارمین روز از این رقابتها که در لوزان در حال برگزاری است، تیم کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات با ترکیب ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی مقابل تیم بریتانیا با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۸ به پیروزی رسیدند و به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات راه یافتند. اما تیم کامپوند بانوان ایران در نیمه‌نهایی مسابقات برابر آمریکا با نتیجه ۲۲۸ بر ۲۲۵ شکست خورد و حریف فرانسه در دیدار رده‌بندی شد.
تیم کامپوند بانوان ایران در دیدار رده‌بندی مقابل فرانسه با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۱ شکست خورد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.
همچنین تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مهتا عبداللهی، شیوا شجاع‌مهر و سوگند رحمانی در مرحله نخست برابر تیم روسیه با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.
تیم کامپوند مردان نیز با ترکیب محمدصالح پالیزبان، احمد اکبری و حسام کوثر در دور نخست مسابقات با نتیجه ۲۳۶ بر ۲۲۸ برابر هلند شکست خورد و حذف شد.
انتهای پیام