«چه فکر خوبی!» در فهرست کتاب‌های منتخب دولت ویکتوریا قرار گرفت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات فاطمی، کتاب «چه فکر خوبی!» نوشته نرجس محمدی در فهرست کتاب‌های فارسی‌زبان منتخب دولت ایالت ویکتوریا برای مدارس و کتابخانه‌ها قرار گرفت. دولت ایالت ویکتوریا به پیشنهاد کتابفروشی ایوان، تنها کتابفروشی مستقل فارسی‌زبان در استرالیا، فهرستی از کتاب‌های ادبیات فارسی‌ و ترجمه‌ فارسی ادبیات کلاسیک […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات فاطمی، کتاب «چه فکر خوبی!» نوشته نرجس محمدی در فهرست کتاب‌های فارسی‌زبان منتخب دولت ایالت ویکتوریا برای مدارس و کتابخانه‌ها قرار گرفت.
دولت ایالت ویکتوریا به پیشنهاد کتابفروشی ایوان، تنها کتابفروشی مستقل فارسی‌زبان در استرالیا، فهرستی از کتاب‌های ادبیات فارسی‌ و ترجمه‌ فارسی ادبیات کلاسیک جهان مناسب برای معرفی در مدارس و کتابخانه‌های این ایالت را تهیه و تصویب کرده که نام کتاب «چه فکر خوبی!» در این فهرست دیده می‌شود.
کتاب «چه فکر خوبی!» آبان‌ماه سال ۹۸ چاپ و منتخب دوسالانه‌ نمایشگاه COW اوکراین شد. هم‌چنین به مرحله‌ دوم داوری سومین دوره‌ جایزه‌ی بین‌المللی کتاب‌های تصویری لیتل هاکای چین راه یافت.
جامعه‌ فارسی‌زبان استرالیا با پیشنهاد و پیگیری کتابفروشی ایوان از طریق «پویش عطرِ نرگس رقصِ باد» تلاش دارد زبان فارسی را به‌عنوان زبان دوم به سرفصل‌های آموزشی مدارس این‌کشور وارد کند که در ابتدای این‌مسیر کتاب «چه فکر خوبی!» برای معرفی در این مدارس انتخاب شده است.