کاروان‌های نیکوکاری جوانان هلال‌احمر جایگزین اردوهای تابستانی شد

به گزارش سردبیر پرس، محمد گلفشان به برگزاری کاروان‌های نیکوکاری با مشارکت جوانان داوطلب هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: فعالیت این کاروان‌ها به این صورت است که جوانان از صبح در روستاها حاضر می‌شوند و تا بعدازظهر خدماتی را ارائه می‌کنند که هم اردو به‌حساب می‌آید و هم خدمت به روستاییان است. وی افزود: در […]

به گزارش سردبیر پرس، محمد گلفشان به برگزاری کاروان‌های نیکوکاری با مشارکت جوانان داوطلب هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: فعالیت این کاروان‌ها به این صورت است که جوانان از صبح در روستاها حاضر می‌شوند و تا بعدازظهر خدماتی را ارائه می‌کنند که هم اردو به‌حساب می‌آید و هم خدمت به روستاییان است.
وی افزود: در این اردوها، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، بسیج سازندگی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به‌صورت ثابت همکاری خواهد داشت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در خصوص واکسینه شدن جوانان داوطلب گفت: بیشتر جوانانی که در این کاروان‌ها حاضر خواهند شد، جوانانی هستند که به‌واسطه حضورشان در طرح ناظران سلامت تا ماه آینده واکسینه می‌شوند و با ایمنی بیشتر در این اردوها حضور خواهند داشت.
کاروان‌های نیکوکاری سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از ابتدای تیر ماه به مدت یک روز و به شیوه اردوهای جهادی برگزار خواهد شد.
منبع : مهر نیوز