کارگاه «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مه‌لقا حسن‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه پیشرفت‌های علمی و شکل‌گیری ابزارهای نوین ارتباطی را در عصر امروزی شاهد هستیم، باید شیوه‌های تبلیغی سنتی به سمت و سوی روش‌های نوین و الکترونیکی تبلیغی پیش برود. وی تصریح کرد: امروزه ابزارهای الکترونیکی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مه‌لقا حسن‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه پیشرفت‌های علمی و شکل‌گیری ابزارهای نوین ارتباطی را در عصر امروزی شاهد هستیم، باید شیوه‌های تبلیغی سنتی به سمت و سوی روش‌های نوین و الکترونیکی تبلیغی پیش برود.
وی تصریح کرد: امروزه ابزارهای الکترونیکی از قبیل پیام‌رسان‌ها و سایر ابزارهای ارتباطی به قدری توسعه یافته که ناچاریم روش‌های کار با این امکانات ارتباطی را فرا بگیریم و به شبه‌های مطروحه و به وجود آمده در فضای مجازی پاسخ بدهیم.
معاون فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مبلغان ما در قالب طرح امین در مدارس آموزش و پرورش حضور دارند، گفت: مبلغان حوزوی باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و فراگیری شیوه‌های نوین تبلیغی و چگونگی ارتباط‌گیری با دانش‌آموزان را برای خود یک ضرورت بدانند.
حسن‌زاده افزود: جوانان و نوجوانان امروزی با وجود ماهواره، فضای مجازی و رسانه‌های بسیار مختلف ارتباطی ذهن‌شان با شیوه‌های تبلیغی سنتی اقناع نمی‌شود و ضروری است با روش‌های به‌روز و نوین آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را در افکار آنها نهادینه کنیم.
وی با اشاره به برگزاری موفق دوره «اقناع مخاطب به سبک روان‌شناسی اسلامی و کاربردی» خاطرنشان کرد: این دوره به مدت ۲ روز برگزار و بیش از ۳۰ نفر از بانوان مبلغ از مدارس علمیه خواهران استان در آن حضور داشتند.
معاون فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: سرفصل‌های این کارگاه آموزشی فرآیند شناخت، تکنیک‌های ارتباطی، تکنیک‌های روان‌شناسی مشاوره و نیز جذابیت‌های دینی و فطری بودند.