کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم/ ظرفیت تجارت و نعمت مرز

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد کرمی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، افزود: یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان، حوزه اقتصاد است که علت‌های مختلفی دارد و بخش عمده آن حرکت نکردن بر پایه تولید و عدم مشارکت مردم است. وی با بیان این مطلب که بخش […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد کرمی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، افزود: یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان، حوزه اقتصاد است که علت‌های مختلفی دارد و بخش عمده آن حرکت نکردن بر پایه تولید و عدم مشارکت مردم است.
وی با بیان این مطلب که بخش اقتصاد در کشور اهمیت زیادی دارد، تاکید کرد: باید در حوزه اقتصادی پیشرفت کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید لزوم توسعه تجارت افزود: تولید، نیاز به بازار فروش دارد و در این راستا سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی برای توسعه تجارت دارد که باید از این فرصت به بهترین شکل بهره گیری شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر یک تولید کننده، دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.
کرمی با اشاره به ظرفیت معادن در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم، کار نشد در این خطه پهناور نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و محکم اجرا و پیگیری خواهیم کرد چرا که باید مشکلات برطرف شوند.
وی افزود: به همت و تلاش همه، تغییر در استان سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد و جایی که نیاز به دستور است، دستورات صریح شفاف و روشن داده می‌شود.
کرمی خاطرنشان کرد: خداوند ظرفیت تجارت و نعمت مرز را در این استان قرار داده بنابراین باید به نحو مطلوب از این موهبت بهره گیری کنیم.