کالای فرهنگی «ره توشه» با مرور بیانات ائمه معصومین برگزار می‌شود

به گزارش سردبیر پرس، «ره توشه» ویژه برنامه جدید خانه فرهنگ نیایش برای ایجاد آرامش و روحیه نشاط در بین آحاد مختلف جامعه است که در قالب مجموعه برنامه‌های «نباء» آماده شده است. در این ویژه برنامه، مجموعه ویدئوکلیپ‌هایی برگرفته از بیانات گوهربار رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار آماده شده و در فضای مجازی […]

به گزارش سردبیر پرس، «ره توشه» ویژه برنامه جدید خانه فرهنگ نیایش برای ایجاد آرامش و روحیه نشاط در بین آحاد مختلف جامعه است که در قالب مجموعه برنامه‌های «نباء» آماده شده است.
در این ویژه برنامه، مجموعه ویدئوکلیپ‌هایی برگرفته از بیانات گوهربار رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار آماده شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود. محوریت اصلی موضوعاتی که در این تولیدات تصویری مورد اشاره قرار گرفته است سخنان آرامش‌بخش و طاعت پروردگار متعال است.
خانه فرهنگ نیایش که از جمله زیرمجموعه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ و فرهنگسرای اندیشه است، با انتشار این محصولات تلاش دارد ضمن نشر حداکثری سخنان ائمه معصومین، آحاد جامعه را به مسیر الهی دعوت کرده و آرامش را برای آنان به ارمغان بیاورد.
علاقه‌مندان برای دانلود و شنیدن این محصولات صوتی می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ و خانه فرهنگ نیایش مراجعه کنند.