کاندیداهای مدیرعاملی خانه تئاتر بررسی می‌شوند/هنوز انتخابی نکردیم

ایرج راد عضو هیأت مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت انتخاب مدیرعامل این خانه، به خبرنگار سردبیر پرس گفت: کاندیداهایی برای مدیرعاملی خانه تئاتر داشتیم و تماس‌هایی را با آن‌ها برقرار کرده‌ایم و امیدواریم که از میان این کاندیداها به انتخاب درستی برای مدیرعاملی خانه تئاتر برسیم. وی یادآور شد: مسأله این است که ما پیشنهادهایی […]

ایرج راد عضو هیأت مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت انتخاب مدیرعامل این خانه، به خبرنگار سردبیر پرس گفت: کاندیداهایی برای مدیرعاملی خانه تئاتر داشتیم و تماس‌هایی را با آن‌ها برقرار کرده‌ایم و امیدواریم که از میان این کاندیداها به انتخاب درستی برای مدیرعاملی خانه تئاتر برسیم.
وی یادآور شد: مسأله این است که ما پیشنهادهایی داریم و آن‌ها را به افرادی که به عنوان کاندیدای مدیرعاملی خانه تئاتر هستند ارائه داده‌ایم زیرا باید به پذیرش آن‌ها نیز برسد.
راد تأکید کرد: هنوز به صورت قطعی کاندیدایی به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب نشده است.
عضو هیأت مدیره خانه تئاتر در پایان درباره زمان انتخاب و معرفی مدیرعامل جدید خانه تئاتر گفت: نمی‌توانیم به صورت دقیق بگوییم که چه زمانی مدیرعامل جدید انتخاب و معرفی می‌شود ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هر چه زودتر و با انتخابی درست، این کار انجام شود.

منبع : مهر نیوز