کاهش ۱۷ درصدی تصادفات برون شهری در کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه که ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده تا پایان روز چهارشنبه ۹ فروردین، ۲۴۰ فقره سانحه رانندگی خسارتی، جرحی و فوتی در استان به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۸۹ فقره تصادف، ۱۷ درصد […]

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه که ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده تا پایان روز چهارشنبه ۹ فروردین، ۲۴۰ فقره سانحه رانندگی خسارتی، جرحی و فوتی در استان به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۸۹ فقره تصادف، ۱۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به وقوع هفت فقره تصادف فوتی و ۱۰۱ فقره تصادف جرحی در راه‌های استان کرمانشاه، افزود: در این سوانح متأسفانه هشت نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.
جانشین رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: آمار جانباختگان نوروز ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال گذشته که ۱۰ نفر بوده ۲۰ درصد و آمار مجروحان نیز که ۱۸۰ نفر بوده است، هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.
زارع بیان کرد: در نوروز امسال ۱۳۲ فقره تصادف خسارتی نیز رخ داده که نسبت به سال گذشته با ۱۷۱ فقره تصادف، شاهد کاهش ۲۳ درصدی سوانح بوده‌ایم.

منبع : مهر نیوز