کاهش ۳۰ درصدی اهدای خون در اصفهان/به همه گروه‌های خونی نیاز داریم

علی فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به وضعیت ذخیره خونی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر میانگین ذخیره خونی در استان اصفهان ۶ روز است. وی با اشاره به اینکه با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و کاهش مراجعات به مراکز اهدای خون زمان فعالیت مراکز اهدای خون […]

علی فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به وضعیت ذخیره خونی در استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر میانگین ذخیره خونی در استان اصفهان ۶ روز است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و کاهش مراجعات به مراکز اهدای خون زمان فعالیت مراکز اهدای خون را افزایش داده‌ایم، اضافه کرد: در حال حاضر زمان فعالیت این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب در نظر گرفته شده است.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان اصفهان نیاز داریم، ابراز داشت: از شهروندان می‌خواهیم نسبت به همنوعان نیازمند خود به خون و فرآورده‌های خونی توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه با کاهش ۳۰ درصدی مراجعات به مراکز اهدای خون استان اصفهان رو به رو هستیم، ابراز داشت: میانگین حضور شهروندان باید ۶۵۰ نفر باشد و این در حالی است که در حال حاضر این آمار به ۴۰۰ نفر کاهش یافته است.