کتاب «تمرین های من با نیروهای حال اکهارت تله» درباره تفکر چاپ شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات شعر الف، کتاب «تمرین‌های من با نیروهای حال اکهارت تله» نوشته مهرنوش اسدیان به‌تازگی توسط انتشارات شعر الف منتشر و راهی بازار نشر شده است. مهرنوش اسدیان نویسنده این‌کتاب، کارشناس ارشد رشته ادبیات فارسی است و پیش‌تر چهارکتاب ادبی «در هیچ»، «دوستت دارم» و «من […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات شعر الف، کتاب «تمرین‌های من با نیروهای حال اکهارت تله» نوشته مهرنوش اسدیان به‌تازگی توسط انتشارات شعر الف منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مهرنوش اسدیان نویسنده این‌کتاب، کارشناس ارشد رشته ادبیات فارسی است و پیش‌تر چهارکتاب ادبی «در هیچ»، «دوستت دارم» و «من این تن تنها نیستم» و «من رسیده‌ام» را منتشر کرده است.

«تمرین‌های من با نیروهای حال اکهارت تله» کتابی درباره زندگی معنوی است و نویسنده در آن، مسائلی چون شناخت باورها، توانایی تفکر و تعمق، قدرت اعتقادات، گذشته، حال و زندگی آینده را مورد بررسی قرار داده است. اکهارت تولی نویسنده و پژوهشگر آلمانی است که تالیفاتی درباره توجه به درون و نیروی تفکر دارد. کتاب پیش‌رو، براساس نظریات این‌متفکر نوشته شده است.

این‌کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.