کتاب صوتی «خداحافظ سالار» رایگان عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کتاب صوتی «خداحافظ سالار» روایتی از زندگی شهید حسین همدانی نوشته حمید حسام که نسخه مکتوب آن توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده، با همکاری نشر صاد و سردبیر پرس به صورتی رایگان عرضه شده است. این کتاب شرح خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر شهید سرلشکر حسین همدانی است و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کتاب صوتی «خداحافظ سالار» روایتی از زندگی شهید حسین همدانی نوشته حمید حسام که نسخه مکتوب آن توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده، با همکاری نشر صاد و سردبیر پرس به صورتی رایگان عرضه شده است.
این کتاب شرح خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر شهید سرلشکر حسین همدانی است و از سال ۱۳۹۰ شروع می‌شود که در آن زمان، شهید همدانی خانواده خود را در اوج بحران سوریه که دمشق در آستانه سقوط بود، آگاهانه به دمشق می‌برد و پس از بازگشت به ایران زمانی که سوریه امن و بحران سقوط دمشق کم می‌شود، خانم چراغ نوروزی شروع به نوشتن خاطرات کودکی خود می‌کند و به این صورت است که این کتاب با تکنیک بازگشت به گذشته به دهه ۴۰ بر می‌گردد.
«خداحافظ سالار» روایتی از زندگی شهید همدانی که پر است از حادثه، مجروحیت، گمنامی و کارهای بزرگی که ناشناخته مانده است. بخشی از این کتاب به خاطراتو نقش هید همدانی در تأسیس سه لشکر سپاه در سال‌های دفاع مقدس و مأموریت‌های متعددی از جمله حضور وی در آفریقا و نهایتاً دفاع از حرم اهل بیت در سوریه می‌پردازد. همه اینها در کنار شنیدنی‌های قصه حرم و مقابله با تکفیری‌ها در این کتاب جمع شده است.
کتاب صوتی «خداحافظ سالار» با صدای صفا آقاجانی توسط نشر صاد منتشر و در اپلیکیشن کتابخوانی هم‌خوان عرضه شده است. این‌کتاب صوتی از طریق نشانی http://link.saadpub.ir/khabarsalar در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.