«کرار» در بعلبک به نمایش درآمد/ مادر شهیدی که تغییر مذهب داد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره فیلم «عمار»، شب گذشته ۸ آذرماه همزمان با برگزاری اکران‌های جشنواره مردمی فیلم «عمار» در بعلبک لبنان، خانواده شهید مهدی یاغی به تماشای مستند «کرار» نشستند. شهید مهدی یاغی از شهدای مدافع حرم لبنانی است. مستند «کرار» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی در دوره […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره فیلم «عمار»، شب گذشته ۸ آذرماه همزمان با برگزاری اکران‌های جشنواره مردمی فیلم «عمار» در بعلبک لبنان، خانواده شهید مهدی یاغی به تماشای مستند «کرار» نشستند.
شهید مهدی یاغی از شهدای مدافع حرم لبنانی است.
مستند «کرار» به کارگردانی محسن اردستانی رستمی در دوره پنجم جشنواره مردمی فیلم «عمار» توانست فانوس بهترین مستند نهضت بیداری اسلامی و جهانی را کسب کند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مادر شهید مهدی، ابتدا سنی‌مذهب است اما مدتی بعد شیعه می‌شود. پسر دیگر این مادر هم به اعضای مقاومت می‌پیوندد. همچنین، علاقه شهید به سیدحسن نصرالله مثال‌زدنی است.»
این دوره که اولین دوره اکران‌های جشنواره «عمار» در بعلبک است روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ نوامبر (۶ و ۷ آذر) در سالن مسجد المصطفی (ع) در راس العین در بعلبک لبنان توسط مرکز رسانه‌ای نسیم برگزار می‌شود؛ این مرکز دارای تولیدات هنری است که موفقیت‌های مقاومت را به تصویر می‌کشد.

منبع : مهر نیوز