کرمانشاه از امن ترین استان های کشور است

به گزارش سردبیر پرس، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا و با حضور مسئولان کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب، به ویژه شهدای ناجا را گرامی داشت و هفته نیروی انتظامی را هم تبریک گفت. وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصت ارزشمندی […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا و با حضور مسئولان کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب، به ویژه شهدای ناجا را گرامی داشت و هفته نیروی انتظامی را هم تبریک گفت.
وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصت ارزشمندی است تا نیروی انتظامی اقدامات و خدمات خود را به آگاهی مردم برساند، گفت: امروز همکاران ما بهترین مدافع برای انقلاب و پشتیبانی مستحکم برای حفظ ارزش‌های نظام هستند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ نیروی انتظامی پایبند به دستاوردهای اصیل انقلاب و ارزش‌های ولایی است که شهدای این مرز و بوم به خاطر آن جانشان را فدا کردند.
جاویدان همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای تأمین امنیت جامعه و عزم و اراده مأموران برای مقابله با مجرمان و هنجارشکنان، گفت: با اقدامات صورت گرفته کرمانشاه امروز به یکی از امن ترین استان‌های کشور تبدیل شده است و جایی برای افراد مجرم وجود ندارد.
وی، نیروی انتظامی را خدمتگذار مردم خواند و گفت: به این خدمت رسانی افتخار می‌کنیم چرا که مردم ما در دنیا بهترین هستند و هر زمان که لازم بوده با همه توان از انقلاب و نظام در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی در جهان می‌درخشد، افزود: خوشبختانه پلیس چهره بسیار مقبولی در کشور و میان مردم دارد و توانسته جای خود را به عنوان نیروی مدنی باز کند.
جاویدان یادآوری کرد: امروز پلیس برای دستیابی بهتر به اهداف و برنامه‌های خود به سوی هوشمندی حرکت می‌کند تا بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه کند.
وی همچنین به ناکامی دشمنان در ایجاد تفرقه در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با تیزهوشی مأموران و درایت آنها همه توطئه‌ها خنثی شده است.
جاویدان در ادامه از تلاش‌های مأموران انتظامی نیز صمیمانه قدردانی کرد و گفت: لازم است از خانواده‌های آنان نیز که همواره همکاران را در اجرای مأموریت‌ها همراهی کرده‌اند، قدردانی کنم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از حمایت‌های استاندار و مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی از برنامه‌های پلیس نیز قدردانی کرد.

منبع : مهر نیوز