کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند صبح چهارشنبه در دیدار با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش به مناسبت روز ارتش ضمن تبریک به مناسبت این روز بیان داشت: اقتدار و مردمی بودن در ذیل فرماندهی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز ارتش است. وی با اشاره به اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند صبح چهارشنبه در دیدار با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش به مناسبت روز ارتش ضمن تبریک به مناسبت این روز بیان داشت: اقتدار و مردمی بودن در ذیل فرماندهی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز ارتش است.
وی با اشاره به اینکه قرارگاه جنوب شرق ارتش در این منطقه دارای حساسیت فوق‌العاده برای کشور به حساب می‌آید، افزود: در این قرارگاه زبده ترین فرماندهان به کار گرفته می‌شوند.
زینی‌وند با اشاره به اینکه کرمان از امنیت مطلوب برخوردار است، تصریح کرد: در کشور شاهد حضور میلیون‌ها اتباع خارجی هستیم که در حال تردد و آمد و شد، هستند بنابراین اگر تسلط نیروهای نظامی ما نبود از این مساله آسیب‌پذیر می‌شدیم.
وی گفت: در خصوص ترانزیت مواد مخدر مرزهای دریایی و مرز کویر نقاط مهمی هستند که حساسیت این قرارگاه را برجسته کرده ضمن اینکه ما نیز وظیفه داریم هرجا پشتیبانی لازم باشد با ارتش همکاری کنیم.
زینی‌وند یادآور شد: دولت‌ها نیز وظیفه دارند در حوزه لجستیک پشتیبانی و حمایت کنند بنابراین اگر در این مسئله غفلت شود شروع آسیب خواهد بود که الحمدالله همه نیروهای ما از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از پشتیبانی دولت برخوردار هستند.
استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های جهان متفاوت است گفت: ارتش ما با دیدگاه‌های عقیدتی و انقلابی به تمام معنا و مردمی بودن یک سرمایه ارزشمند است لذا ارتشیان باید قدر خودشان را بدانند.
وی افزود: ارتش در خصوص مقابله با کرونا و همچنین در حوزه بلایای طبیعی و لایروبی رودخانه‌ها که ۷۰ الی ۸۰ درصد مصونیت ایجاد کرده تلاش‌های خوبی از خود نشان داده که جای قدردانی دارد.