کرونا برگزاری جشنواره اسب اصیل ترکمن را لغو کرد

به گزارش سردبیر پرس، محمد ابراهیمی تودرواری اظهارکرد: شهرستان کلاله یکی از قطب‌های پرورش اصل اصیل ترکمن بوده و همه ساله جشنواره زیبایی اسب به میزبانی روستای صوفیان در شهر کلاله برگزار می شد. فرماندار کلاله افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن آمار بیماران بستری کرونا و قرمز شدن این شهرستان؛ […]

به گزارش سردبیر پرس، محمد ابراهیمی تودرواری اظهارکرد: شهرستان کلاله یکی از قطب‌های پرورش اصل اصیل ترکمن بوده و همه ساله جشنواره زیبایی اسب به میزبانی روستای صوفیان در شهر کلاله برگزار می شد.
فرماندار کلاله افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن آمار بیماران بستری کرونا و قرمز شدن این شهرستان؛ این مراسم در ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار نخواهد شد.
وی بیان کرد: امیدواریم در صورت بهتر شدن وضعیت شهرستان و پایین آمدن آمار بیماران بستری در بیمارستان کلاله؛ این جشنواره برگزار و زمان آن متقابلاً اعلام خواهد شد.
ابراهیمی تودرواری در ادامه از شهروندان و کسبه خواستار شد: به جهت حفظ جان عزیزان خود و قطع زنجیره کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با ستاد مقابله با کرونای شهرستان همکاری کنند.