کسب ۳ مدال توسط نمایندگان پاراشنا در کشورهای اسلامی

در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی، نمایندگان کشورمان در پایان مرحله فینال به ۳ مدال دست یافتند. به گزارش سردبیر پرس، در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه نمایندگان کشورمان امروز یکشنبه ۱۶ مرداد به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۳ مدال […]

در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی، نمایندگان کشورمان در پایان مرحله فینال به ۳ مدال دست یافتند.

به گزارش سردبیر پرس، در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه نمایندگان کشورمان امروز یکشنبه ۱۶ مرداد به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۳ مدال طلا و نقره شدند.
در  ۴۰۰ متر آزاد؛ سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۴:۴۲:۳۷ اول شد، شاهین ایزدیار با رکورد ۴:۴۳:۵۵ دوم شد و ابوالفضل ظریف با رکورد ۵:۱۹:۴۸ در جایگاه چهارم قرار گرفت.
در ۱۰۰متر پروانه نیز سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۱:۰۶:۹۲ به مدال نقره بازیهای کشورهای اسلامی دست یافت.
همچنین ابوالفضل ظریف در  ۱۰۰ متر پروانه و علی امینی و محمد کریم زاده در ۵۰ متر پروانه در مرحله فینال به مصاف حریفان خود رفتند و از کسب مدال بازماندند.
در ادامه رقابتهای پاراشنا بازیهای کشورهای اسلامی فردا دوشنبه ۱۷ مرداد، علی امینی و محمد کریم زاده ( ۲۰۰ متر آزاد) شاهین ایزدیار ، سینا ضیغمی نژاد  و ابوالفضل ظریف( ۲۰۰ متر مختلط انفرادی) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
انتهای پیام