کشته شدن سرکرده داعشی در کرکوک

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری عراقی واع، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از کشته شدن معاون نظامی والی کرکوک در تشکیلات گروه تروریستی داعش خبر داد. واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که تروریست موسوم به ابومصطفی که معاون نظامی والی کرکوک در تشکیلات گروه تروریستی داعش بوده با دو تن از همراهانش […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری عراقی واع، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از کشته شدن معاون نظامی والی کرکوک در تشکیلات گروه تروریستی داعش خبر داد.
واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که تروریست موسوم به ابومصطفی که معاون نظامی والی کرکوک در تشکیلات گروه تروریستی داعش بوده با دو تن از همراهانش کشته شده‌اند.
در بیانیه واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: این عملیات توسط نیروی هوایی عراق انجام شد و پس از آن نیروهای عراقی به صورت میدانی وارد پناهگاه تروریست‌ها در منطقه وادی زغیتون در استان کرکوک شده‌اند.
گفتنی است بقایای گروه تروریستی داعش در ماه های اخیر تلاش های متعددی برای نفوذ و انجام عملیات تروریستی در مناطق مختلف عراق به ویژه مناطق غربی این کشور داشته اند. در این میان نظامیان آمریکایی نیز با ایجاد چتر حمایتی برای این گروه تروریستی تلاش دارند از آنها در راستای تحقق اهداف خطرناک خود در صحنه عراق استفاده کنند.
خبر دیگر اینکه شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق از تلاش برای ترور در استان بصره جان سالم به در برد.
یک منبع امنیتی تصریح کرد: شیخ خالد الملا در هتل «مناوی پاشا» در استان بصره هدف سوء قصد تروریستی قرار گرفت و جان به در برد.

منبع : مهر نیوز