کشته و زخمی شدن ۷ نفر از شبه نظامیان قسد در سوریه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از صدی البلد، منابع سوری اعلام کردند که افراد مسلح ناشناس یک خودرو نظامی نیروهای الصنادید وابسته به نیروهای قسد وابسته به آمریکا را در حومه شرقی حسکه هدف قرار دادند. این منابع افزودند: افراد مسلح ناشناس یک خودرو نظامی وابسته به نیروهای قسد وابسته به آمریکا را هنگام […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از صدی البلد، منابع سوری اعلام کردند که افراد مسلح ناشناس یک خودرو نظامی نیروهای الصنادید وابسته به نیروهای قسد وابسته به آمریکا را در حومه شرقی حسکه هدف قرار دادند.
این منابع افزودند: افراد مسلح ناشناس یک خودرو نظامی وابسته به نیروهای قسد وابسته به آمریکا را هنگام عبور از روستای علی آغا در حومه منطقه الیعربیه در نزدیکی مرز سوریه و عراق در حومه شرقی حسکه هدف قرار دادند که بر اثر آن دو نفر از شبه نظامیان قسد کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
منابع مذکور تصریح کردند: حال برخی از زخمی شدگان وخیم گزارش شده است.
این در حالی است که روز گذشته هم یکی از شبه نظامیان قسد بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از حمله افراد مسلح ناشناس در حومه دیرالزور کشته شده بود.
۴ کشته و زخمی بر اثر انفجار مین در حماه سوریه
خبر دیگر از سوریه اینکه بر اثر انفجار مین برجای مانده از تروریست‌ها در حومه سلمیه در شرق استان حماه سوریه، دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
در محله العزیزیه در شهر حسکه سوریه نیز بر اثر انفجاری سه غیرنظامی زخمی شدند.

منبع : مهر نیوز