کشف روغن احتکاری و گردو قاچاق در کرمانشاه

به گزارش سردبیر پرس، جلیل سلطانی صبح امروز اظهار کرد: در مأموریت نخست و پس از اطلاع مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در مورد احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار واقع در خیابان آل […]

به گزارش سردبیر پرس، جلیل سلطانی صبح امروز اظهار کرد: در مأموریت نخست و پس از اطلاع مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در مورد احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار واقع در خیابان آل آقا محله ۲۲ بهمن شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۲ تن و ۴۰۵ کیلوگرم انواع روغن خوراکی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.
وی یادآور شد: در مأموریت دوم مأموران پلیس حین گشت‌زنی در محور کرمانشاه – ماهیدشت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف آن شدند.
سلطانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۹۰ کیلوگرم گردو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.
وی از دستگیری یک نفر در مورد محموله احتکاری و ۲ نفر در رابطه با محموله قاچاق گردو خبر داد و گفت: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.