کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

به گزارش سردبیر پرس، سردار حسین دهکی در تشریح کشفیات قاچاق سوخت در آب‌های هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در مرزهای آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار حسین دهکی در تشریح کشفیات قاچاق سوخت در آب‌های هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در مرزهای آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از بررسی و صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند. قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران دو فروند شناور توقیف، ۵ نفر متهم دستگیر و ۸ عدد مشک ماری حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
دهکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۱۱۳ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: سوخت‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل شد.