کشف ۵۰ تن آرد یارانه ای احتکار شده در یکی از انبارهای چهاردانگه

سرگرد محمد اخلاقی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، از کشف انبار احتکار آرد یارانه‌ای در چهاردانگه خبر داد و اظهار داشت: این انبار توسط سربازان گمنام امام زمان کشف شده است. اخلاقی در تشریح جزئیات بیشتر این کشفیات گفت: شب گذشته با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان در معاونت […]

سرگرد محمد اخلاقی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، از کشف انبار احتکار آرد یارانه‌ای در چهاردانگه خبر داد و اظهار داشت: این انبار توسط سربازان گمنام امام زمان کشف شده است.

اخلاقی در تشریح جزئیات بیشتر این کشفیات گفت: شب گذشته با اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان در معاونت اطلاعات سپاه ناحیه امام جعفرصادق (ع) چهاردانگه و با هماهنگی دستگاه قضائی، یک انبار احتکار آرد یارانه‌ای در یکی از روستاهای بخش چهاردانگه کشف و بیش از ۵۰ تُن آرد موجود در آن ضبط و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده سپاه چهاردانگه بیان داشت: کیسه‌های بسته‌بندی این آردهای یارانه‌ای پس از انتقال به این انبار با کیسه‌هایی که روی آنها عبارت «فروش آزاد» درج شده بود تعویض شده و سپس با قیمت آزاد روانه‌ی بازار می‌شده است.

وی در ادامه افزود: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاع از فعالیت سود جویان و مخلان نظام اقتصادی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.