کلاهبرداران اینترنتی در کوهدشت دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ علی امانی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر اینکه افرادی ناشناس در فضای مجازی آنها را فریب داده و مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا شهرستان کوهدشت قرار گرفت. وی، افزود: پس از […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سرهنگ علی امانی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر اینکه افرادی ناشناس در فضای مجازی آنها را فریب داده و مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا شهرستان کوهدشت قرار گرفت.
وی، افزود: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی مشخص شد دو نفر در سایت‌های واسطه گر اقدام به تبلیغ کالا کرده اما پس از دریافت وجه هیچ گونه کالایی را برای آنها ارسال نکرده‌اند.
فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه موفق شده بودند ۳۵ میلیون ریال از شاکیان کلاهبرداری کنند، گفت: با تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا سرانجام این افراد به دو فقره کلاهبرداری اینترنتی اعتراف کردند.
سرهنگ امانی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی، از شهروندان خواست که نسبت به افزایش سطح معلومات و آگاهی‌های خود در خصوص روش‌های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی اقدام تا در دام افراد کلاهبردار و درگاه‌های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

منبع : مهر نیوز