کمترین سرانه شهرداری ها مربوط به سیستان و بلوچستان است

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان حوزه انتخابیه خاش عدم آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های منطقه است و بیشترین معابر خاکی در استان سیستان و بلوچستان در این منطقه وجود دارد. نماینده مردم خاش، کورین، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با […]

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهروندان حوزه انتخابیه خاش عدم آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های منطقه است و بیشترین معابر خاکی در استان سیستان و بلوچستان در این منطقه وجود دارد.
نماینده مردم خاش، کورین، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمترین سرانه شهرداری‌ها در کشور به این حوزه اختصاص دارد، افزود: در صورتی که سرانه درآمد شهرداری کافی نباشد نمی‌توان خدمات مناسبی به شهروندان ارائه داد.
وی ادامه داد: مسائلی همچون بهبود کیفیت خدمات شهری از طریق لوله گذاری، لایروبی و احداث مسیل های دفع آب‌های سطحی، خدمات رسانی به محلات کم برخوردار در راستای محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات در محلات شهر از طریق اختصاص بودجه لازم امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: از همین رو سازمان برنامه و بودجه کشور باید نسبت به تخصیص اعتبارات ویژه به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان سیستان و بلوچستان جدیت و اهتمام ویژه ای داشته باشد.