کمک به دانش آموزان نیازمند ارتقاء فرهنگی جامعه را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در آئین توزیع اقلام تحصیلی در محل سالن جهاد کشاورزی زنجان گفت: چندمین بار است که سازمان جهاد کشاورزی استان بسته‌های فرهنگی را بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌کند و این امر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه توسعه پیدا کند. وی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در آئین توزیع اقلام تحصیلی در محل سالن جهاد کشاورزی زنجان گفت: چندمین بار است که سازمان جهاد کشاورزی استان بسته‌های فرهنگی را بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌کند و این امر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه توسعه پیدا کند.
وی اظهار کرد: کمک به دانش آموزان نیازمند لذت فراوانی را به دنبال دارد و این مهم ارتقاء فرهنگی و دانایی جامعه را به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به طرح همدلی و مواسات در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح به خوبی در استان اجرا شد و باید تداوم داشته باشد.
خاتمی تاکید کرد: در شرای کرونایی باید دانش آموزان بی بضاعت از تحصیل باز نمانند و از نسل آینده نباید غافل شد چرا که دانش اموزان آینده جامعه را می‌سازند.
وی با بیان اینکه باید عدالت آموزشی در بین دانش آموزان باید رعایت شود، گفت: نباید دانش آموزان بی بضاعت دچار افت تحصیلی شوند و همانند دیگر دانش آموزان باید به تحصیل خود ادامه بدهند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: زنجانی‌ها در کارهای خیر همیشه پیشقدم هستند و این مهم باعث شده تا در سطح کشور به شهر شور و شعور حسینی مشهور شوند.