کمک حامیان استان سمنان به فرزندان معنوی ۵۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حمیدرضا رجب‌زاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه با حامیان ایتام و محسنین به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری حامیان شش میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در استان کمک کردند، ابراز داشت: این میزان به نسبت مدت مشابه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حمیدرضا رجب‌زاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه با حامیان ایتام و محسنین به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری حامیان شش میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در استان کمک کردند، ابراز داشت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۹ درصد همراه بوده است.
وی ضمن بیان اینکه میزان کمک‌ها طی سه‌ماهه نخست سال گذشته سه میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان بوده است، افزود: افزایش دو برابری کمک خیران در حمایت از فرزندان معنوی خود شایان تقدیر است که این امر نشان می‌دهد مردم نیک‌دل استان سمنان همواره در کار خیر سر از پا نمی‌شناسند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۷۴۰ یتیم و دو هزار و ۷۶۷ فرزند محسنین تحت حمایت حامیان قرار دارند، ابراز داشت: این افراد علاوه بر هزینه‌های معیشتی از درمان، تحصیلی، مسکن و سایر نیازها توسط حامیان بهره‌مند می‌شوند.
رجب‌زاده بابیان اینکه افزایش تعهدات ماهیانه حامیان می‌تواند به رفع بسیاری از نیازهای این کودکان و نوجوانان محروم از پدر کمک کند، تصریح کرد: اخذ کمک‌های مبتنی بر نیاز ازجمله درمان، پوشاک، مسکن و بسته‌های تحصیلی، استفاده از روش‌های مجازی ازجمله مواردی که برای این تعداد یتیم و فرزندان محسنین پیگیری می‌شود.
وی افزود: روش‌های پرداخت اینترنتی از طریق آدرس www. Emdad.ir، پرداخت اینترنتی از طریق کمک به کمیته امداد، همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ به‌منظور کمک به ایتام و محسنین برای جذب حامی آماده است.