کمک ۵۰۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به جشن گلریزان ستاد دیه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، چراغ جشن گلریزان آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه امسال نیز با کمک نقدی رهبر انقلاب همراه بود و معظم‌له با اهدای رقمی معادل ۵۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی جمعی از بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، چراغ جشن گلریزان آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه امسال نیز با کمک نقدی رهبر انقلاب همراه بود و معظم‌له با اهدای رقمی معادل ۵۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی جمعی از بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی را فراهم نمودند.
در دهه اخیر امام خامنه‌ای حفظ‌الله در مجموع با اهدای مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان، زمینه آزادی بیش از یکهزار زندانی نیازمند واجد شرایط ستاد دیه را فراهم نموده‌اند.
زندانیان جرایم غیرعمد در سفرهای استانی مقام معظم رهبری هم بی‌بهره نبوده و برای نمونه با کمک پنج میلیارد تومانی معظم‌له در سفر استانی به کرمانشاه تعداد ۲۴۰ محبوس غیرعمد و با اهدای مبلغ یک میلیارد تومان در سفر به بجنورد، زمینه آزادی ۱۲۵ بدهکار عائله‌مند از این محل فراهم شده است.
قابل توجه اینکه از فروردین سال ۱۳۹۵ در بخش پرداخت وجوهات شرعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری پرداخت مبالغ خیرین جهت تأمین بخشی از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد فعال و از این طریق نیز تاکنون جمع کثیری از مددجویان جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند. اقدامی که بر اساس آن هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.leader.ir وجوهات زکات فطریه یا دیگر تبرعات شرعی خود را برای استخلاص مددجویان تحت حمایت ستاد دیه، واریز نمایند.
گفتنی است، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب برنامه‌های تلویزیونی و اجرای آئین‌های زنده در فضای مجازی (لایو) برگزار خواهد شد.