«کنگان» سربیشه ۱۴ میلیمتر بارندگی ثبت کرد/کاهش دمای هوا

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: کنگان شهرستان سربیشه با ۱۴ میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است. مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستای درمیان هفت میلی متر بارندگی داشته است، بیان‌کرد: گزیک […]

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: کنگان شهرستان سربیشه با ۱۴ میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستای درمیان هفت میلی متر بارندگی داشته است، بیان‌کرد: گزیک و دستگرد شهرستان درمیان چهار میلی متر، آویز، قهستان و اسدیه سه میلی متر، کریمو، ایستگاه فرودگاه بیرجند، فردوس و اسلامیه یک میلی متر بارندگی را ثبت کرده است.
خندان رو با اشاره به اینکه امروز در شرق و شمال شرق خراسان جنوبی احتمال بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: از امشب تا صبح فردا کاهش دما را در استان خواهیم داشت که این کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا صبح فردا محسوس خواهد بود.
وی با بیان اینکه از ظهر دوشنبه دمای هوا افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: برای بعد از ظهر سه شنبه تا صبح چهارشنبه هم افزایش وزش باد و گرد و خاک، بارش باران خفیف تا ملایم برای خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی یادآور شد: سردترین نقطه خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته قاین با یک درجه بالای صفر و گرم‌ترین نقطه استان نیز دهسلم با ۲۴ درجه بالای صفر بوده است.
خندان رو افزود: دمای هوا در شهر بیرجند بین پنج تا ۱۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.