کنگان نیازمند دستگاه‌های پایش آلایندگی هوا و دریا است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سیدعلی پاک‌نژاد ظهر پجنشنبه در نشست با مسئولان محیط زیست استان بوشهر  با بیان اینکه نقش کنگان در منطقه بسیار موثر است گفت: نقش کنگان در جنوب استان، نقش اثر گذاری در منطقه است و در حوزه های مختلف این شهرستان نقش آفرینی می کند. وی بیان کرد: در راستای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سیدعلی پاک‌نژاد ظهر پجنشنبه در نشست با مسئولان محیط زیست استان بوشهر  با بیان اینکه نقش کنگان در منطقه بسیار موثر است گفت: نقش کنگان در جنوب استان، نقش اثر گذاری در منطقه است و در حوزه های مختلف این شهرستان نقش آفرینی می کند.
وی بیان کرد: در راستای بهره برداری و استفاده شهروندان از پروژه های در دست اجرا،  شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به آماده سازی و تکمیل پروژه های در دست اقدام خود از محل اعتبارات عوارض آلایندگی در هفته دولت و دهه فجر اقدام کنند.
پاک‌نژاد گفت: مردم امروزه آشنایی کامل با مسائل زیست محیطی دارند و ارتباط خوبی با رسانه‌ها و فضای مجازی دارند به همین دلیل درک خوبی از محیط زیست و آلایندگی‌ها داشته و می توانند در این زمینه کمک کنند تا مسائل زیست محیطی بیشتر دنبال و اجرا شود.
پاک‌نژاد گفت: مردم امروزه ارتباط خوبی با رسانه‌ها ، فضای مجازی و آشنایی کامل با مسائل زیست محیطی دارند و به همین دلیل درک خوبی از محیط زیست و آلایندگی‌ها داشته باشند و می توانند در این زمینه کمک کنند تا مسائل زیست محیطی بیشتر دنبال و اجرا شود.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات زیست محیطی کنگان در عرصه صنایع است گفت: با توجه به  انجام طرح‌ های مطالعاتی، امروزه همه مسئولان به مشکلات زیست محیطی کنگان اشراف دارند و درک بالایی از آلایندگی و محیط زیست دارند که طرح‌های عملیاتی شده امید می‌رود امسال به نتیجه برسد.
فرماندار کنگان با بیان اینکه در کنگان نیاز به دستگاه‌های پایش آلایندگی هوا و دریا است تاکید کرد: صنایع مستقر در سایت کنگان همکاری خوبی برای مقابله با آلایندگی دارند و در این راستا اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به کنگان مصوب شد.