کهگیلویه ۳ هزار و ۵۲٠ داوطلب کنکور سراسری دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فریدون فاطمی زاده ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: ۳۵۲٠ دانش آموز دختر و پسر در شهرستان کهگیلویه آماده برگزاری ماراتن کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ خواهند شد. وی در خصوص کنکور سراسری ۱۴۰۲، تصریح کرد: آزمون کنکور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳٠ […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فریدون فاطمی زاده ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: ۳۵۲٠ دانش آموز دختر و پسر در شهرستان کهگیلویه آماده برگزاری ماراتن کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ خواهند شد.
وی در خصوص کنکور سراسری ۱۴۰۲، تصریح کرد: آزمون کنکور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳٠ دی ماه در ۱۴ حوزه برگزار می‌شود.
فاطمی زاده اظهار داشت: ۳۵۲۰ داوطلب در پنج گروه آزمایشی در دو نوبت صبح و عصر به رقابت می‌پردازند که یک هزار و ۹۶۳ نفر از دواطلبان دختر و یک هزار و ۵۷۷ نفر دیگر پسر هستند.
وی با تشریح زمان برگزاری آزمون هر گروه آزمایشی بیان کرد: آزمون گروه علوم تجربی صبح و زبان خارجه عصر پنجشنبه ۲۹ دیماه، گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح و گروه هنر عصر جمعه ۳۰ دیماه برگزار می‌شود.
فاطمی زاده در ادامه گفت: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را بر روی پایگاه سازمان سنجش مشاهده و پرینت بگیرند.
وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان در صورت مشکل در کارت آزمون به حوزه رفع نقص در محل سنجش و امتحانات آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه مراجعه کنند.