کوتاهی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی در مقابله با کرونا

به گزارش سردبیر پرس، علی مصطفوی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص مقابله با کرونا مسئولیت دارند، افزود: متأسفانه عادی انگاری بر فرآیندهای مقابله با کرونا غلبه کرده است و برخی دستگاه‌ها علیرغم مسئولیت قانونی که دارند نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند. کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در مقابله […]

به گزارش سردبیر پرس، علی مصطفوی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص مقابله با کرونا مسئولیت دارند، افزود: متأسفانه عادی انگاری بر فرآیندهای مقابله با کرونا غلبه کرده است و برخی دستگاه‌ها علیرغم مسئولیت قانونی که دارند نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند. کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با کرونا

وی با بیان اینکه به جهت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آذربایجان غربی در وضعیت قرمز قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: برای خروج کم هزینه از پیک پنجم کرونا باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت اجرا کنیم و واکسیناسیون نیز با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تبلیغ مزایای واکسن توسط رسانه‌ها بویژه در سه شهرستان پیرانشهر، سردست و اشنویه که استقبال کمتری را در تزریق واکسن دارند تاکید کرد.

وی گفت: بیمارستان‌های ارومیه از جمله طالقانی و امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) در حال تکمیل ظرفیت هستند و در صورت نیاز بیمارستان‌های ارتش و عارفیان و همچنین بیمارستان‌های خصوصی وارد عمل می‌شوند.

مصطفوی با اشاره به شرایط خطرناک شیوع ویروس کووید ۱۹، افزود: بر همین اساس فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مرتبط باید بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودروهای شخصی، فعالیت صنوف، مراسم و … اقدام کنند.

منبع : مهر نیوز