کولاک و مه غلیظ جاده های زنجان را فرا گرفته است

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه بارش باران و برف از دیروز استان زنجان را فرا گرفته است، گفت: در حال حاضر برف و کولاک جاده‌های استان را فرا گرفته است. وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و بروز کولاک مه غلیظ جاده‌های استان را فرا گرفته که […]

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه بارش باران و برف از دیروز استان زنجان را فرا گرفته است، گفت: در حال حاضر برف و کولاک جاده‌های استان را فرا گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و بروز کولاک مه غلیظ جاده‌های استان را فرا گرفته که در این میان رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و آستانه دید خود را تقویت کنند.
معاون راهداری استان زنجان گفت: همچنین مه در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است و رانندگان در حد ممکن در این محورها تردد نکنند.
یوسفی تاکید کرد: رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک مجهز کرده و از چراغ‌های مه شکن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه راهداران در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند، ابراز داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.