ماندنم به نظر باشگاه بستگی دارد/ تا وقتی شانس داشته باشیم، می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که مطمئن نیست که فصل آینده هم بتواند به کار خود در نوکمپ ادامه دهد.

سردبیر پرس -رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیمش در نوکمپ مقابل سلتاویگو در هفته سی‌و‌هفتم لالیگا گفت که تا پایان فصل نمی‌تواند با اطمینان بگوید که فصل آینده هم سرمربی آبی‌واناری‌ها خواهد بود یا نه. کومان که تیمش به خاطر اختلاف ۴ امتیاز با صدر جدول در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد، به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که باور داشتن، ادامه دادن، کسب پیروزی و امیدوار ماندن بسیار مهم است. می‌دانیم که شانس‌ قهرمانی‌مان کم است اما تا هر زمانی که شانس داشته باشیم، باید بجنگیم و ببریم و امیدوار باشیم.

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا درباره آینده خود بعد از ملاقاتی که اخیراً با خوان لاپورتا رئیس باشگاه داشت هم اظهار داشت: نمی‌توانم درباره چیزهایی که در جلسه‌ام با لاپورتا رخ داد توضیح دهم. ما درباره بارسلونا، درباره تیم و درباره نتایج اخیر با هم صحبت کردیم. زمانی که فصل تمام شود، درباره سایر مسائل صحبت خواهیم کرد.

کومان در تحلیل شرایط و عملکرد تیمش در اولین فصل مربیگری او در بارسلونا تأکید کرد: فصل که تمام شود، می‌توانیم عملکردمان را بررسی کنیم. ما ناراحتیم چون می‌توانستیم الان صدرنشین جدول باشیم. برای یک سرمربی برخوردار بودن از اعتماد باشگاه بسیار مهم است و من هم دوست دارم که به کارم در بارسلونا ادامه دهم. اما همه چیز در انتهای فصل مشخص خواهد شد. من می‌خواهم به کارم ادامه دهم. راضی‌ام اما می‌دانم که تیم‌مان هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. مسیری که ما واردش شدیم در این فصل به پایان نمی‌رسد. یکسری از چیزها بهتر شده، آمارها نشان از پیشرفت داشته‌اند اما من دوست دارم که در انتهای فصل صحبت کنم.