کیفیت هوای قصرشیرین در شرایط خطرناک قرار گرفت

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه قصرشیرین ۳۲۶ بوده که نشان‌دهنده وضعیت خطرناک کیفیت هوا در این شهرستان است. وی افزود: همچنین شاخص کیفیت هوا در ایستگاه سرپل ذهاب عدد ۱۲۱ را نمایش می‌دهد […]

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه قصرشیرین ۳۲۶ بوده که نشان‌دهنده وضعیت خطرناک کیفیت هوا در این شهرستان است.

وی افزود: همچنین شاخص کیفیت هوا در ایستگاه سرپل ذهاب عدد ۱۲۱ را نمایش می‌دهد که وضعیت کیفیت هوا در این شهرستان برای گروه‌های حساس ناسالم است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه اسلام‌آبادغرب ۷۰، زیباپارک کرمانشاه ۹۱، کرمانشاه شهرداری مرکزی ۶۷، پاوه ۵۸ و کنگاور ۹۷ است که همگی در شرایط قابل قبول قرار دارند.

جلیلیان بیان کرد: در شهرهای کیفیت هوای ناسالم تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

منبع : مهر نیوز