گلایه شاهینی‌ها از بی توجهی مسئولین استان/ کسی صدای فریادمان را نمی‌شنود

سردبیر پرس/کرمانشاه سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از باخت شش بر یک تیمش برابر تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال گفت: در شرایطی که حتی امکانات زیرساختی مناسبی برای تمرین نداریم، چطور می توان انتظار داشت که عملکردمان در لیگ رضایت بخش باشد. سید احسان احسانی در گفت و […]

سردبیر پرس/کرمانشاه سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از باخت شش بر یک تیمش برابر تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال گفت: در شرایطی که حتی امکانات زیرساختی مناسبی برای تمرین نداریم، چطور می توان انتظار داشت که عملکردمان در لیگ رضایت بخش باشد.

سید احسان احسانی در گفت و گو با سردبیر پرس، در تشریح عملکرد بازیکنانش برابر حریف ساوه ای، اظهارکرد: برای این دیدار دو نفر از بازیکنان اصلی تیم را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و دیگر بازیکنان هم دقت لازم را نداشتند.
وی ادامه داد: از شش گلی که از تیم حریف خوردیم، چهار گل از روی اشتباهات بازیکنان خودی بود و دو گل دیگر را هم حریف با استفاده از حرکات غافلگیرانه وارد دروازه ما کرد.
سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با تحسین عملکرد دروازه بان تیم حریف در این دیدار، عنوان کرد: شوت هایی که بازیکنان ما به سمت دروازه حریف می زدند، توسط دروازه بان دفع می شد و می توان گفت که دروازه بان این تیم بهترین بازیکن زمین بود.
وی با بیان اینکه بازیکنانش قدر موقعیت هایشان را ندانستند و در ضربات آخر مشکل داشتند، عنوان کرد: موقعیت های زیادی داشتیم و سه شوت ما که می توانست گل باشد به تیر دروازه حریف برخورد کرد و تنها حسرت گل نشدنشان را خوردیم.
احسانی در ادامه به مشکلات مالی تیمش و تاثیری که این مسئله روی عملکرد بازیکنانش دارد اشاره کرد و گفت: ما در مقابل تیم هایی قرار می گیریم که میلیاردی هزینه می کنند و بهترین امکانات را در اختیار دارند که این مسئله روی تضعیف بازیکنان ما تاثیر گذاشته است.
وی تاکید کرد: بارها از مسئولین استانی درخواست کردیم که به تیم ما توجه داشته باشند، اما متاسفانه انگار وضعیت تیم و اینکه نتیجه بگیریم یا نه، چندان برایشان مهم نیست و وقتی برای آن نمی گذارند.
سرپرست تیم شاهین کرمانشاه  به روی کار آمدن استاندار جدید کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم  ایشان که بومی استان هستند، دلسوز تیم های کرمانشاهی باشند و به آنها کمک کنند تا حضوری شایسته تر در لیگ ها داشته باشند.
وی تصریح کرد: مسئولین ما توقع دارند که جوانان کرمانشاهی در کشور بدرخشند و دچار آسیب های اجتماعی نشوند، اما در مقابل می بینیم که در این راه هیچ تلاشی ندارند و به جوانانی که برای اعتلای نام استان وارد ورزش قهرمانی شده اند، توجهی نمی کنند.
احسانی با بیان اینکه تیمش در کرمانشاه حتی از امکانات سخت افزاری مناسبی هم بهره مند نیست، عنوان کرد: در این روزهای سرد زمستانی کرمانشاه، بازیکنان شاهین کرمانشاه در سالنی تمرین می کنند که هیچ وسیله گرمایشی ندارد و هرچه هم از مسئولین تقاضای رسیدگی می کنیم، کسی توجهی نمی کند، با این شرایط چطور می توان انتظار داشت که جوانانمان به سمت آسیب های اجتماعی نروند و به ورزش روی بیاورند.
در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، تیم شاهین کرمانشاه از مجموع چهار بازی انجام شده با کسب یک پیروزی، یک مساوی و دو باخت  و با چهار امتیاز در رده ششم جدول گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با حضور ۲۶ تیم در قالب سه گروه – دو گروه ۹ تیمی و یک گروه ۸ تیمی – در حال برگزاری است که تیم شاهین کرمانشاه در گروه دوم با تیم های ره سو تبریز، شهرداری ساوه، پوشاک امیلی اردبیل، پاس تهران، نفت امیدیه، مس سرچشمه، اسپیناس زنجان و سبحان فلز گرمسار همگروه است.
انتهای پیام