گوسفند زنده را چگونه به صورت اینترنتی خرید کنیم؟

بازار; گروه کشاورزی: امروز با پیشرفت علم و امکانات زیاد، انسان می تواند با استفاده از تکنولوژی در زمان خود صرفه جویی کند و برخی از کارها را به صورت اینترنتی و با تکنولوژی انجام دهد. خرید اینترنتی گوسفند یکی از راحت ترین راه ها برای خرید گوسفند زنده است. محل نگهداری گوسفندان خارج از […]

بازار; گروه کشاورزی: امروز با پیشرفت علم و امکانات زیاد، انسان می تواند با استفاده از تکنولوژی در زمان خود صرفه جویی کند و برخی از کارها را به صورت اینترنتی و با تکنولوژی انجام دهد. خرید اینترنتی گوسفند یکی از راحت ترین راه ها برای خرید گوسفند زنده است. محل نگهداری گوسفندان خارج از شهر می باشد برای همین شما اگر بخواهید برای خرید یک گوسفند به صورت حضوری مراجعه کنید باید انرژی و زمان زیادی را صرف کنید.
باید به این نکته هم دقت کنید که خرید اینترنتی گوسفند باید از مراکز معتبر که تحت نظر وزارت بهداشت هستند و مجوز شهرداری دارند، صورت بگیرد. مانند دامکالا که تحت نظر وزارت بهداشت محیطی بهداشتی برای دام فراهم کرده و در عین حال محیطی امن در سایت دامکالا برای خرید راحت برای شما ایجاد کرده است.
باید توجه داشته باشید که امروزه افراد سودجوی زیادی برای کلاهبرداری وجود دارند. به دنبال سایتی معتبر بروید. سایت معتبر دارای نماد الکترونیکی می باشد.
بعد از انتخاب مرکز خرید، شما باید چند مورد را به صورت دقیق مشخص کنید، از جمله: وزن، نژاد، زمان و آدرس تحویل.

از موسسه ای خرید کنید که محیطی بهداشتی داشته باشد
مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده
خرید اینترنتی زمانی به صرفه و کاربردی است که از سایت معتبر باشد و شما بتوانید در محیطی امن کالایی مناسب را با خیال راحت خریداری کنید.
موسسه هایی هستند که بهترین نوع گوسفند را ارائه می دهند، مانند دامکالا که گوسفندانی پروایی به صورت کاملاً بهداشتی و مکانیزه پرورش داده است.
در این موسسه ها دامپزشک وجود دارد که سلامت گوسفند زنده را می سنجد و در صورت وجود مشکل آن را از لیست فروش گوسفند کنار می گذارد. در دامکالا گوسفندان با مواد مغزی و پروبیوتیک بدون استفاده از هورمون به صورت کاملاً ارگانیک پرورش داده می شوند.
با خرید اینترنتی شما می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه نیز صرفه جویی کنید و با تخفیف خرید کنید.
سایت دامکالا در رقابت با سایر فروشندگان گوسفند زنده قیمت های بسیار مناسبی دارد و از آنجایی که گوسفندان مستقیم از دامداری خود دامکالا عرضه می شوند و بدون واسطه هستند، قیمت ها بسیار مناسب می باشند.
با خرید از سایت دامکالا شما برای ایاب و ذهاب و ذبح و ارسال گوسفند هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.
هنگام خرید گوسفند زنده به چند نکته دقت کنید
علاوه بر مجوز بهداشت توجه کنید دام تغذیه مناسب و بدون هورمون داشته باشد.
بهتر است صبح خرید کنید، زمانی که شکم گوسفند خالی است
از مراکزی خرید کنید که خدمات بهتر و رایگان ارائه می دهند. خدمات دامکالا به این صورت است که کارکنان ذبح گوسفند علاوه بر رعایت اصول ذبح اسلامی، گوشت ها را خورد کرده، سیرابی را تمیز، کله را آماده و تمیز به شما تحویل می دهند.
از مراکزی خرید کنید که برای تحویل، بازه زمانی مناسبی داشته باشند. مثلاً اگر برای عروسی می خواهید، رسیدن عروس زمان و ساعت مشخصی ندارد برای همین می توانید برای تحویل بازه زمانی مشخص کنید تا مسئول ذبح در آن بازه زمانی در آدرسی که شما دادید حضور داشته باشد.
با خرید از دامکالا اگر می خواهید گوسفند به موسسه خیریه تحویل داده شود، دامکالا بعد از تحویل، رسید آن را به شما ارسال خواهد کرد.
در سایت دامکالا تمام گوسفندان شماره گذاری شده اند. شما می توانید از بین چند محصول، گوسفند زنده مورد نظر خود را انتخاب کنید. گوسفندان دامکالا جوان و قبراق، بزرگ و گوشتی و پروار هستند.

با دامکالا خریدی مطمئن داشته باشید
از مراکزی خرید کنید که بعد از ذبح از سلامت گوشت گوسفند مطمئن شوید. زیرا گوشت گوسفند به خصوص جگر گوسفند می تواند به راحتی بیماری ها و انگل ها را به بدن انسان منتقل کند. مسئول ذبح گوسفند در دامکالا بعد از ذبح اگر متوجه شود که گوشت گوسفند سالم نیست، معادل وزن گوسفند انتخابی، گوسفند و سالم دیگری را به شما تحویل می دهند.
وزن زمان تحویل گرفته می شود اگر تفاوت بیشتر از یک کیلو باشد، هزینه تفاوت وزنی پرداخت یا دریافت می شود.
نحوه خرید اینترنتی گوسفند زنده
شما با ورود به سایت مراکز معتبر، با توجه به محیط هر سایت که متفاوت است فرم هایی را پر می کنید و گوسفند مورد نظر خود را خریداری می کنید. توجه داشته باشید به دام کلاهبرداران اینترنتی نیفتید.
محیط سایت دامکالا بسیار امن بوده و در عین حال بسیار ساده و راحت است. شما با انتخاب وزن و نژاد مورد نظر و دیدن عکس گوسفند درخواستی، آدرس را وارد میکنید و مبلغ را پرداخت می کنید.
کارکنان موسسه دامکالا گوسفند انتخابی شما را جدا و ارسال می کنند. هزینه ارسال به تهران و کرج رایگان است.

از مراکزی خرید کنید که گوسفند جوان و قبراق دارند
در دادن آدرس و انتخاب وزن و نژاد بسیار دقت کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که سایت دامکالا این شرایط را فراهم کرده که اگر بعد از خرید منصرف شدید، در خواست خود را لغو کنید و هزینه پرداختی را بدون هیچ کسری دریافت کنید. در صورتی که در محل تحویل از درخواست خود منصرف شوید هزینه ایاب و ذهاب از مبلغ پرداختی شما کسر می شود اما بعد از ذبح دیگر نمی توانید خرید را لغو کنید.
دامکالا با داشتن سال ها تجربه در پرورش بهداشتی و ارگانیک گوسفند زنده و فروش معتبر در محیط امن اینترنتی توانسته است بهترین کیفیت گوشت را با خدماتی ارزنده تحویل مشتری بدهد.