یادداشت تفاهم همکاری جدید میان سه کشور عراق، اردن و مصر

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روزنامه الصباح، در مراسمی با حضور ارکان الشیبانی وزیر ارتباطات عراق و عمرو طلعت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصر و احمد الهنانده وزیر اقتصاد دیجیتال اردن، یادداشت تفاهم همکاری در بخش هوش مصنوعی امضا شد. بر اساس این گزارش، به موجب این یادداشت تفاهم، سه کشور در […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روزنامه الصباح، در مراسمی با حضور ارکان الشیبانی وزیر ارتباطات عراق و عمرو طلعت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مصر و احمد الهنانده وزیر اقتصاد دیجیتال اردن، یادداشت تفاهم همکاری در بخش هوش مصنوعی امضا شد.
بر اساس این گزارش، به موجب این یادداشت تفاهم، سه کشور در عرصه توانمندی‌های دیجیتال و آموزش نیروی جوان در عرصه فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء و فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف تقویت توانمندی دیجیتال و ایجاد فرصت‌های شغلی در این عرصه همکاری خواهند کرد.
الصباح گزارش داد: در یادداشت تفاهم تأکید شده که یک تیم مشترک عراقی ـ مصری ـ اردنی برای پیگیری این موضوع از جانب وزرای ارتباطات تشکیل می شود و عرصه‌های همکاری را به صورت تفصیلی مشخص و برای پروژه‌های مشترک جدول زمانی مشخص تعیین کند و به صورت دوره‌ای به وزرا گزارش دهد.

منبع : مهر نیوز